sobota 20. srpna 2016

Jaké vlastnosti potřebuji, abych se stal chirurgem?

Schopnosti, které by měl mít správný chirurg.
  1. Silná vášeň a odhodlání na to stát se chirurgem. Toto je velmi důležité. Nemysli na chirurgii jako na svou kariéru, pokud máš jen střípky nejistoty, že to nezvládneš. 
  2. Vytrvalost. Pustit se do chirurgie znamená další formální studium na 10 let nebo déle, aby ses zdokonalil.
  3. Schopnost pracovat pod tlakem.
  4. Schopnost mít vše pod kontrolou a zvládat krizové situace.
  5. Schopnost pracovat velmi tvrdě a pracovat vkuse i po dobu několika hodin.
  6. Schopnost zůstat soustředěný a neztrácet koncentraci po velmi dlouhou dobu.
  7. Větší množství fyzické zručnosti. Šikovnost je získaná vlastnost - do určité míry. 
  8. Spolehnout se na svou mysl a své ruce.
  9. Mít rád práci s lidmi.
  10. Úcta k lidskému tělu a lidskému životu. 
  11. Jestli jsi studentem medicíny, měl bys milovat anatomii. Důkladná znalost anatomie je základem chirurgie. 
2106999629-unemployment-clipart-Surgeon-from-Microsoft-Publisher-Clipart.jpg (1886×1996)
Napadá-li tě další bod, připiš jej do komentáře!

1 komentář:

  1. Poté, co byl roky ve vztahu s mým bývalým, se se mnou rozešel, dělala jsem všechno možné, abych ho přivedla zpět, ale všechno bylo marné, moc jsem ho chtěla zpátky kvůli lásce, kterou k němu chovám, prosila jsem ho s všechno, slíbil jsem, ale odmítl. Šel jsem za přítelem a vysvětlil jsem svůj problém své přítelkyni a ona mi navrhla, abych se obrátil na doktora Wale, který jí během jejího času pomohl. Tak jsem na WhatsAppu +2347054019402 Dr. Wale, kouzelník, všechno jsem mu vysvětlil a řekl mu, jak je moje mysl každou chvíli narušena. a řekl mi, že není žádný problém, že vše bude v pořádku do čtyř dnů, Řekl mi, že můj Ex se ke mně vrátí během několika dní, Seslal kouzlo a řekl mi, abych se řídil Instrukcí, kterou mi dal, tak jsem to udělal a řídil se všemi pokyny, které mi dal. Druhý den byl překvapivě večer. Můj bývalý mi volal, byla jsem tak překvapená, odpověděla jsem na hovor a jediné, co řekl, bylo, že je mu tak líto všeho, co se stalo, že chce, abych se k němu vrátila, že mě tolik miluje. Byla jsem tak šťastná a šla k němu, a tak jsme spolu začali zase šťastně žít. Od té doby jsem slíbil, že každému, koho znám a má problém ve vztahu, mu pomůžu tím, že ho odkážu na jediného skutečného a mocného kouzelníka, který mi pomohl s mým problémem. Jeho WhatsApp/Viber: +2347054019402 NEBO e-mail: drwalespellhome@gmail.com
    pokud potřebujete jeho pomoc ve vašem vztahu nebo v jakémkoli jiném případě.
    1) Kouzla lásky
    2) Kouzla ztracené lásky
    3) Zastavte rozvodová kouzla
    4) Manželská kouzla
    5) Těhotenské kouzlo
    6) Rozchodová kouzla
    7) Smrtící kouzlo
    8.) Chcete být povýšeni ve své kanceláři.
    9) chcete uspokojit svého milence
    10) Loterie

    OdpovědětVymazat